http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 1 april 2024

Love your smile

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van My Besties Dutch Girls Designs en ook deze maand weer Alles Mag. In maart waren er heel veel inzendingen en hoop jullie in de april ook weer te zien. Je hebt weer 4 weken de tijd.

Dit model had ik gezien op het blog van Lisanne, Mijn Kaarenhobby en is een heel leuk modelletje. Aan de onderkant een randje van parels, wat takjes en een bloementoef. Het papier is van CS en daar zaten ook de teksten bij. Verder wat enamel dots van Marianne Design en bovenop een mooi brede organza strik.



Nog even een foto van de zijkant.

Wens jullie nog een fijne 2e Paasdag , ik ga straks brunchen bij mijn zoon en zijn vriendin en daarna  naar de verjaardag van Pauline, mijn buurvrouw, haar kaartje laat ik morgen zien.

Lieve groetjes Joke



4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joke .
    Mooi modelletje.
    Gezellige brunch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk model.
    Mooie kaart hoor.
    Heb een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart en wat een leuk model.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw dag klinkt gezellig. Je kaart is een plaatje! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen