http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 25 juni 2026

Huisjes

 Hoi allemaal

Vandaag toch nog een tweede kaart met huisjes voor de challenge. Kwam dit papier tegen in een van de blocs van Craft Sensations. Heb er een pop-up hexagon mee gemaakt en altijd heerlijk dat al het papier zo mooi bij elkaar past. Diverse merken weer gebruikt, bomen Craftlab, huisjes Joy crafts en dacht de lantaarnpaal ook, de tekst is van MD.. Het lint weer uit voorraad.

Door de foto is het net of de tekst twee verschillende kleuren heeft maar het is allebei glimmend roze.


Door het doorkijkje zie je alle huisjes.


Plaats deze huisjes op het blog van 52 weeks to Christmas.

Fijne dag verder en lieve groetjes

Joke

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gemaakt Joke, ziet er heel feestelijk uit.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en verrassend kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi dorpje heb je op je kaart gemaakt Joke. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje met dit model. Leuk gedaan. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart het model is ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model kaart, Joke! En mooi aangekleed!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen