http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 22 mei 2023

Jubileum

  Goedemorgen allemaal,

Vandaag is mijn dochter 12 1/2 in dienst bij de stichting Odion, zij werkt met mensen met een verstandelijke en auditieve beperking en veel gaat met gebarentaal wat zij goed beheerst, zo knap.

Het leuke model komt van Castella op You Tube en zo'n leuk model weer om te maken, hier komt vast wel een kerstuitvoering van.





Het lukt mij niet om de kleine foto's naast elkaar te plaatsen, iemand misschien een tip?

Heb de kaart gisteren al gegeven aan haar met iets leuks erbij.

Trijntje welkom op mijn blog, veel plezier hier.

Tot de volgende keer,

Lieve groetjes Joke


 


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je dochter Joke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Joke,
    Na een druk weekend heb ik nu pas tijd voor een kerstkaartenblogrondje...
    Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt! Tof die letters met de afbeeldingen gecombineerd. De tenniskaart is ook super. En zeker ook die voor jouw dochter...
    Wat heb je wel afscheid moeten nemen, niet fijn. Veel sterkte nog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Je bent duidelijk heel trots op je dochter en terecht als zeal 12,5 jaar zulk mooi werk doet. Je hebt een leuk model gemaakt en er mooi papier voor gekozen.
    Voor het plaatsen van je foto's naast elkaar: plaats je foto in klein formaat in je bericht, kies op links uitlijnen. Plaats vervolgens je cursor achter je foto en druk op enter. Dan plaatst je de volgende foto, ook in klein formaat. Zet nu de cursor vóór je plaatje en klik op backspace. Als hetgoed is staan ze dan naast elkaar. GerJanne heeft het mij zo uitgelegd en bij mij werkt het. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf model! Die ga ik ook onthouden. EN wat mooi dat je dochter Maaike dit werk doet. Ze zijn zo hard nodig, mensen in de zorg en met hart voor de zorg!
    Fijn dat Angelique al verteld heeft hoe het plaatsen van foto's naast elkaar kan...scheelt weer😂😉

    BeantwoordenVerwijderen