http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 11 mei 2023

Kerst week 19

 Goedemorgen allemaal, 

Voor deze kerstkaart weer de ronde circel van Marianne Design gebruikt met een  ouder plaatje, heb er nog zoveel liggen en als het mooi  weer is heerlijk aan het knippen buiten. In een vakje heb ik een embossingmal gebruikt en met blauwe inkt bewerkt. De sterren blijven mooi en zijn uit een set van Joy Crafts , een mooie slee er nog bij en verder heeft het kaartje niet veel nodig.


De kaart link ik weer bij 52 weeks to Christmas 

We gaan vandaag weer een rondje doen langs alle blogs, zal vanavond weer worden maar ben benieuwd weer naar alle kaarten.

Lieve groetjes Joke

19 opmerkingen:

  1. Leuk deze ronde kaart, Joke! En slim om bij mooi weer buiten te gaan knippen!. Ik heb nog fotomapjes met al uitgeknipte plaatjes, in het verleden deed ik dat ook. Kan het wel weer eens oppakken!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en leuk hoe je de vakjes hebt ingedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de ronde layout leuk dp heb je gebruikt en een leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie, leuke kerstkaart Joke.
    Die heb je weer prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart, en die ronde mal blijft nog steeds erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart heb je gemaakt Joke....leuk met de verschillende details erop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke ronde kerstkaart Joke en voorlopig zit ik nog binnen te knutselen hoor, beetje nat buiten hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke winterse kaart met de layoutmal. Je hebt de vakjes leuk gevuld.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en lekker winters deze cirkelkaart.
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat blijft die ronde kaart toch gaaf. Je hebt hem mooi ingedeeld!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie tafereeltje heb je gemaakt en wat een leuk plaatje heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Joke,
    Wat een leuke cirkel-kerstkaart! Dankjewel voor jouw lieve berichtje. Komt allemaal wel goed hoor!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joke,
    wat een mooie kaart. Die stans is en blijft geweldig! Ik ga zo nog even kijken of je bij mij gereageerd hebt, maar ik heb eindelijk de elfjes gebruikt. Ik had dit kaart begin april al af, maar had me vergist in de challenge met Sarah, dus ik moest nog een maand wachten om ze te kunnen laten zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel geslaagde kaart in blauw tinten met een vleugje bruin. De slee past goed bij het plaatje, de lay-outmal blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kerstkaart Joke. Leuk hoe je de vakjes hebt ingevuld. De plaatjes van YC zijn ook zo leuk! Heb er ook nog genoeg van liggen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart en super inspiratie voor mij. Ik gebruik de ronde mal veel te weinig en heb ook giga veel kerstplaatjes nog liggen. Ik moet er iets mee gaan doen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je maakte een gave kerstkaart Joke, de vakjes mooi gevuld en gecombineerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de lay-out stans.
    Het plaatje past er erg mooi bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedecoreerd !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen