http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 27 mei 2023

Opkikker

 Goedemorgen allemaal,

Was door mijn opkikker kaartjes heen en deze is gisteren snel op de post gegaan. Het plaatje en de rand veel beterschap komen weer bij iemand in mijn wijk vandaan, heerlijk is dat om af en toe daar iets te halen.

Het klavertje en lieveheersbeestjes zijn van Marianne Design en liefs van Nellie Snellen. Links onder een houten lieveheersbeestje die ik nog in voorraad had, was wel heel dik in een enveloppe dus maar bubbeltjes plastic eromheen.



Helaas is het mij nog niet gelukt om op de kerstkaarten te reageren maar hoop dat vandaag toch even te doen.

Iedereen een gezellig Pinkster weekend, maandag ben ik er weer.

Lieve groetjes Joke

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is deze, met het geinige plaatje. Ik had ook geen tijd om alle kerstkaarten te bekijken, maar dat zal je wel begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke opkikkerkaart. Ik heb ook niet alles kunnen bekijken…. Jij ook maar mooie pinksterdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi beterschapskaartje Joke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel vrolijke opkikker, zo ontzettend leuk met het geinige plaatje, de geëmboste en beïnkte achtergrond en lieveheersbeestjes.
    Jij ook een fijn Pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijke opkikkerkaart, mooi oals je de emboste achtergrond hebt gekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Hier moet je toch snel van opknappen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen