http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 16 mei 2023

Mannenkaart voor Peter

 Hoi allemaal,

Vandaag een kaart voor Peter ofwel Petro zoals iedereen hem noemt, hij is gek op tennis dus dat kon mooi op de kaart, de mooie stans Van harte en Jij weer gebruikt, papier is uit een oud blokje. Het model is van Castella op You Tube en deze iets aangepast


Afgelopen week een nare week, een vriendin van mij waar ik jaren mee op een knutselclubje heb gezeten is op 69 jarige leeftijd overleden en zaterdag heb ik afscheid genomen van een dierbare die ernstig ziek is en binnenkort komt te overlijden, altijd moeilijk maar het was haar wens om het op deze manier te doen, wel heel mooi.

We hebben gelukkig een heerlijke hobby om ons hoofd leeg te maken en toch nog een kerstkaartje kunnen maken maar die zien jullie donderdag.

Lieve groetjes Joke

4 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel gave kaart gemaakt.
    Dat is zeker naar om zoveel verdriet in één week te hebben. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zeg! Ik vind de gele accenten heel leuk.
    Fijn dat de kaarten hobby je even kan helpen de moeilijke dingen te vergeten na zo'n pittige week. Veel sterkte gewenst.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke, je kaart is prachtig. Mooi papier en de kleuren spreken me aan, voor mannenkaarten zeker.
    Wat naar dat je afscheid moest nemen van 2 mensen. Wat je schrijft is helemaal waar, door de hobby kun je ook dingen verwerken. Ik heb op dit moment ook wat nare berichten gekregen. Het lijkt wel of het dan allemaal tegelijk komt. Sterkte ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt. Leuke materialen heb je gebruikt. Veel sterkte met het verlies van je vriendin en naaste. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen