http://52weekstochristmas.blogspot.com/

woensdag 5 april 2023

40 jaar getrouwd

 Goedemorgen allemaal,

Op haar blog vertelde Gerjanne dat zij vorige week vrijdag 40 jaar getrouwd is met Peter,  wat een mooie mijlpaal, daar ga ik een kaartje voor maken. Van Gerjanne had ik gelukkig nog een adres, ooit van een designteam maatje van mij gekregen om voor haar kleinzoon een kaartje te sturen.

Heel eerlijk, persoonlijke kaartjes zijn altijd zo leuk om te maken en dit klavertje voor ze gemaakt om ze veel geluk te wensen.


Hij is inmiddels aangekomen en kan hem nu hier plaatsen.

Dit kaartje laat ik graag meedoen bij: Kaartjes Inspiratie Challenges 

Tot morgen weer, dan komen we weer met een kerstkaartje.

Lieve groetjes Joke



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je voor ze gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met het klavertje 4.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi klavertje vier heb je voor het jubileum paar gemaakt Joke. Heel leuk gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat MOOI Joke....wat zullen GerJanne en Peter dat waarderen!
    Groetjes en tot morgen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaa...... hij is zo ontzettend leuk. De vorm en de gnomes! En zo attent dat je nog een kaart maakte. Ik ga hem ophangen, dan kan ik er nog lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is dit geworden in de vorm van een klavertje vier en dan ook nog zo mooi afgewerkt, knap gedaan.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorm leuke kaart, heel origineel. Je hebt het klavertje 4 mooi opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is echt erg leuk, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gemaakt Joke.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen