http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 8 april 2023

Bedankt

 

Goedemorgen allemaal,

Zo vlak voor Pasen kom ik met een mandje om iemand te bedanken, heerlijk gevuld met paaseitjes, de beschrijving staat bij Mutsen Cluppie op You Yube . Leuk om te maken en te geven. Paaskaarten verstuur ik eigenlijk nooit.



Hier schijnt het zonnetje al heerlijk hoop dat het zo blijft.

Welkom ook aan Nicolette, helaas kan ik je blog niet vinden.

Wens iedereen heel gezellige Paasdagen en tot maandag, dan kom ik met een reminder voor Carlin's Kaartenparadijs.

Lieve groetjes Joke

4 opmerkingen:

  1. Mooi mandje om iemand te bedanken. Dit zal zeker gewaardeerd gaan worden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijk mandje, perfect voor de paasdagen en als bedankje. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk mandje heb je gemaakt! Een heel leuk bedankje is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi mandje heb je gemaakt.
    Dit is mijn blog: http://nicoletteskaarten.blogspot.com/
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen