http://52weekstochristmas.blogspot.com/

woensdag 12 april 2023

Van Harte

 

Goedemorgen allemaal,

2e Paasdag had ik in mijn hoofd om deze te proberen, had hem gezien bij Angela, nu op het formaat 13,5 x 27 gemaakt, je krijgt nu 5 stroken ipv 7 die op haar kaart te zien zijn.

Hij is niet helemaal naar mijn zin, vond het nog best moeilijk om alles goed recht te krijgen, het resultaat is wel leuk met dit oude knoopjes papier van het Kruidvat, dat was een pak A4 vellen met allemaal verschillende motieven.


Als decoratie 3 knoopjes met hempcord, een schaartje en tekst van Marianne Design en een organza strikje uit voorraad. Ga hem ook gauw in een kerstversie proberen.

Tot de volgende keer weer.

Lieve groetjes Joke

4 opmerkingen:

  1. pfff dit zou niks voor mij zijn maar ik vind de kleuren echt geweldig! leuk met de knoopjes erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, wat een werk zit er in.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Zo gaafgemaakt, je hebt een mooie combinatie van papier gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja..... ik zag hem ook bij Angela en ik ga hem zeker ook eens proberen. Het ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen