http://52weekstochristmas.blogspot.com/

vrijdag 1 december 2023

Adventskalender klaar

 Hoi allemaal,

Gisteravond moest ik hem nog afmaken maar wil jullie toch het eind resultaat even laten zien, altijd leuk toch? Heb hem niet helemaal zelf bedacht hoor, hij is van Studio Light en je kunt hem versieren naar eigen smaak, heb hem nu met witte boompjes gedaan maar eerst met haarlak bespoten want ze vielen zo uit. 

Morgen gaat hij naar hem toe en ben benieuwd?

En nog een met de lampjes aan.

Vanavond gaan we nog mijn kerstkaarten  rondje afmaken, had gisteren alleen de eerste pagina gedaan.
Allemaal een gezellige avond,
Lieve groetjes Joke


7 opmerkingen:

  1. Zei al dat deze ook heel mooi zou worden en het is prachtig. Heel mooi gemaakt , zal hij vast van op kijken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig kunstwerk! Wat zal je zoon daar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! Deze is helemaal leuk! Echt een pronkstukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke.
    Via een reactie van jou op mijn blog kom ik even bij je kijken en ben ik volger geworden.
    Leuk blog en je maakt veel mooie kaarten.
    Ik kom zo af en toe wel even neuzen!!
    Dit boompje/advent kalender is prachtig, zal je zoon heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie adventskalender heb je voor je zoon gemaakt. Heel feestelijk met de verlichting erbij.

    BeantwoordenVerwijderen