http://52weekstochristmas.blogspot.com/

woensdag 6 december 2023

Winterdorp

 Goedemorgen allemaal,

Sint en Piet zijn weer het land uit en voor we het weten is het kerst. Mijn dochter heeft mij geholpen het winter/kerst dorp neer te zetten, normaal ben ik iets later maar anders werd het pas 13 december voor ze tijd had.

Staat weer zo gezellig en had beloofd een paar foto's te plaatsen, de huisjes heb ik al jaren en komen al uit 2008, sindsdien ook niets meer erbij gekocht.




De afgelopen drie jaar stond de kerstboom te pronken maar geniet hier weer zo van.

Lieve groetjes Joke

6 opmerkingen:

  1. Wat staat dat gezellig zeg, helemaal met de lichtjes aan.
    En wat een werk!!
    Goed bedacht, om het nu al neer te zetten, nu kan je er lang, lang van genieten.
    Wij hebben de boom al staan en ik zie dat bij héél veel mensen al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er erg gezellig uit, ik denk dat er hier geen kerstboom komt dit jaar. we hebben een pup en zo'n kerstboom is dan een hele uitdaging voor haar.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kerstdorp heb je, lekker genieten is dat. Ik heb de kerstboom al staan maar mijn dorpje moet ik neer gaan zetten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en groot kerstdorp heb je gemaakt ! Zalig om naar te kijken en leuk met alle lichtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat geweldig! Ontzettend leuk. Een client bij ons in de thuiszorg had dat ook vaak en ik keek werkelijk altijd mijn ogen uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo dat was een hele klus en wat ziet het er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen