http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 19 december 2023

Voor de vrijwilligers

 Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag 35 zakjes gemaakt voor de vrijwilligers van de kerk van mijn dochter, was gezellig om ze samen te maken en ze weet dat ik alles bij de hand heb. Ik was vergeten de zakjes op de foto te zetten en zij heeft dat zondag gauw gedaan voor ze uit ging delen.

De zakjes hoef je alleen maar te vouwen en komen bij de Action vandaan, op de labels de tekst Bedankt gestempeld en deze is uit een set van Joy Crafts, de ster is met een pons gemaakt. In de zakjes heerlijke chocolade en een rood organza lintje erdoor.

Iedereen was er blij mee en daar doen we het toch weer voor.


Iedereen een gezellige dag vandaag en tot blogs weer,

Lieve groetjes Joke

5 opmerkingen:

  1. Leuke bedank doosjes heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. Heel lief om dit uit te delen. Een klein gebaar met een grote appreciatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk als op,deze manier een stukje waardering getoond wordt en gezellig om samen met je dochter aan de knutsel te gaan Joke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze zakjes. En wat veel. En gezelig om het samen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden, ik ben ze aan het maken voor de kinderen en kleinkinderen die ik op hun bord ga zetten als ze 1e kerstdag allemaal komen eten xx

    BeantwoordenVerwijderen