http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 13 februari 2023

Dikke knuffel

Hallo allemaal,

Het is morgen Valentijnsdag en voor mijn dochter en zoon maak ik altijd een kaartje gewoon om hun een dikke knuffel te geven, heb er zelf niets mee hoor want deze kan eigenlijk altijd verzonden worden. De lippen uit rood cardstock en het leuke xoxo papier komt uit een blok van craft sensations. het rondje met hartjes is van Studio Light, de plaatjes  komen uit een knipvel van Bella Lulu met hartjes ballonnen en allemaal losse hartjes van vorig jaar. Aan de achterkant een standaard gemaakt zodat hij kan staan.



Met dit kaartje doe ik graag mee met de challenge bij  Kaartjes Inspiratie Challenges   waar ze hartjes vragen op je kaart.

Hij gaat vandaag op de post dan heeft mijn zoon hem als hij dinsdag uit zijn werk komt.

Tot de volgende keer weer en een fijne dag iedereen.

Lieve groetjes Joke





7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook niks met Valentijnsdag maar dit is wel heel leuk om te versturen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrrrr leuke Valentijnskaart en het papier past er mooi bij.
    Ik heb wel wat met Valentijn, want het is mijn verjaardag ;-)
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke valentijnskaart/kus voor je kinderen, dit gaan ze vast leuk vinden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, lieve kaart, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een dikke knuffel, heel leuk Joke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart Joke,
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt erg leuk, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen