http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 16 februari 2023

Kerstkaarten donderdag week 7

 Goedemorgen allemaal,

Voor ik jullie begin te vervelen met hetzelfde model van de onafgewerkte kaarten, eerst een ander modelletje gevonden wat is deze ook leuk om te maken en niet zo moeilijk. de maat van deze kaart is plat 12 x 12 cm , ga dit model zeker nog maken in andere kleuren, oh jee daar gaan we weer, dat worden weer ....series!!

De basis is wit cardstock en de vierkantjes eerst gemat met groen glimmend papier, het designpapier komt allemaal uit 1 blok van craft sensations. Links een organzalintje erover geplakt. De tekst Fijne Kerst is van Marianne Design, deze is echt mijn favoriet.

Zet nooit zoveel persoonlijke dingen op mijn blog maar sommige weten dat ik problemen met mijn ogen heb, gisteren naar de oogarts geweest en gelukkig is alles stabiel gebleven, iets achtergaat maar nog steeds op de grens dat ik auto mag blijven rijden, al zijn het alleen kleine stukjes in Zaandam, maar ben er blij mee .Knutselen lukt niet altijd maar dan blijft het gewoon een paar dagen op tafel liggen , heb gelukkig heel veel geduld!!  




Deze kaart link ik weer bij 52 Weeks to Christmas

Volgende week heel veel verjaardagen maar er zijn er al een aantal klaar, deze zien jullie gauw.

Tot de volgende keer weer en een fijne dag voor iedereen.

Lieve groetjes Joke



21 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje en al doe je er wat langer over....gelukkig kan je het nog doen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer al zo.n leuke model kerstkaart!!
    Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf model, Joke. Ik zit meteen te bedenken hoe je dat dan in elkaar vouwt... Gave kerstkaart. (En ik ben niet snel verveeld hoor, ook al zie ik tig keer achter elkaar hetzelfde model, is toch telkens anders door het papier enzo).
    Fijn dat je ogen niet al te erg achteruit zijn gegaan en je mag autorijden, geeft zoveel vrijheid!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jantine, als je op het blog van Craft Sensations zoekt op Fancy Fold zie je de beschrijving. Groetjes Joke

      Verwijderen
  5. zeker een mooi model
    en wat fijn voor je dat je nog mag blijven auto rijden en dat je nog kunt blijven knutselen.
    gr alma, ik ga ook even zoeken op het blog van craft sensations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartmodel, nee dat verveeld me niet hoor. Je hebt er weer wat moois van gemaakt. En fijn voor je dat je ogen niet zijn achteruit gegaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Joke, en een leuk modelletje dat er elke keer toch heel anders uit kan zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig die model prachtig aangekleed., en wat fijn dat je ogen zo zijn gebleven, blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt in dit mooie model Joke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou van dit model kan je gerust meer laten zien hoor! Wat een mooi modelletje en wat mooi gedaan met de kerstkleurtjes. Gelukkig zijn je ogen nog zo goed dat je nog iets kan zien, lijkt me zo moeilijk om helemaal niets meer te kunnen zien. Veel sterkte maar! Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, leuk model en leuk aangekleed.
    Wat naar dat je zoveel problemen met je ogen hebt, hopelijk blijft het nog lang stabiel en hoef je voorlopig niet nog meer in te leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een leuk model en je hebt hem echt in kerstsfeer gedecoreerd Joke. Een mooie kerstkaart. Fijn dat je ogen redelijk stabiel gebleven zijn en gelukkig kun je nog knutselen en kleine stukjes autorijden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk model hoor, dus dat gaat vast niet vervelen. Mooi gemaakt! Groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart in mooi modelletje, heel geslaagd!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Joke,
    Leuk model, toffe kaart werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh dat wist ik inderdaad niet, dat je problemen met je ogen hebt, Joke! Wat naar. Wel fijn dat je niet achteruit bent gegaan en mag blijven autorijden in de stad/dorp.
    Je kaart is gaaf. Ik heb hem gisteren opgeschreven omdat ik dit model ergens zag. Je bedoelt dat de kaart dicht gevouwen 12 x 12 is? Dus begrijp ik het dan goed dat je een basis van 18 bij 18 hebt? ik vind je kaart echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met dit model.
    Wat fijn dat je nog steeds auto mag blijven rijden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi model kaart en leuk 'aangekleed' .
    Wat fijn dat het met je ogen relatief nog goed gaat!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart Joke, ik zie dit leuke model de laatste tijd vaker voorbij komen..jij pimpte hem mooi op!
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje. Gr. Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf model en top gedecoreerd !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen