http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 19 februari 2023

Nog een Towerkaart

 Hallo allemaal,

Gisteren deze kaart afgemaakt , het is weer een towerkaart geworden maar dan een andere vorm als Teun zijn kaart in mijn blogpost van  11 januari,  deze is een stuk groter en vond het andere model toch leuker.

Dinsdag ga ik gezellig op de koffie samen met mijn dochter , ze heeft de mooie leeftijd van 84 en kijkt altijd uit naar zelfgemaakte kaarten, jaren terug maakte ze zelf ook kaarten met theezakjes en stofjes.


  
Even de foto's van alle vier de kanten. Er kan niet zoveel opgeplakt worden anders kan hij niet plat in een enveloppe.




Zo nog even 2 kaartjes wegbrengen, even een frisse neus halen, maar die zien jullie morgen.

Dank jullie wel voor alle berichtjes op mijn kerstkaart , lees ze graag altijd.
Tot morgen weer,
Lieve groetjes Joke


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie toren kaart is het geworden en wel handig dat die gewoon plat is op te vouwen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze toren kaart! Mooi aangekleed ook. Weer zo'n model dat ik een keer ga namaken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model en heel mooi gemaakt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen