http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 20 februari 2023

Twee keer 16

 Hoi allemaal,

Joel en Elsa alweer 16, ze zijn  de kinderen van de vriendin van mijn dochter. Elk jaar maak ik hetzelfde modelletje voor ze en dit keer met de stans van Marianne Design, wat heb ik een plezier van mijn gewonnen stans.

Joel heeft nu op zaterdag een bijbaantje als postbode en ben op Pinterest gaan snuffelen naar plaatjes en kwam deze leukerds tegen. De leuke tekst stempels zijn van Marianne Design en naam en cijfers zijn van Joy Crafts.



Elsa is nog steeds fan van Harry Styles en gaat ook naar een concert van hem binnenkort, ook deze plaatjes op Pinterest gevonden. Het hart en labeltje zijn van Marianne Design en hier ook de letters en cijfers van Joy Crafts gebruikt.

                         

Had ze gisteren in de bus gedaan bij ze en kreeg al een appje dat ze er blij mee waren.. vooral Elsa, kreeg een foto erbij hoe blij ze was.

Tot de volgende keer weer,
Lieve groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn twee heel leuke kaarten, vooral omdat ze zo persoonlijk zijn. Ik kan mij heel goed voorstellen dat ze enorm gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ze zo persoonlijk gemaakt hebt Joke. Ik snap wel dat ze er blij mee waren, het zijn superleuke felicitatie-kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een leuke en persoonlijke kaartjes heb je ervan gemaakt! Helemaal leuk! Ik snap wel dat Elsa helemaal blij was. Mijn dochters zijn ook gek op (de muziek van) Harry Styles. In juni gaan we naar zijn concert. Ik ga mee... volgens mijn dochters doen goede moeders dat🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen