http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 2 november 2023

Candy Cane

 Hoi allemaal,

Ook dit kaartje vandaag nog gemaakt, was zo heerlijk bezig in mijn hobbykamertje, je wil het nu niet zien daar maar dat komt morgen wel weer. Was in mijn map aan het zoeken en kwam deze leuke plaatjes tegen. Geen dieptekaart maar gewoon alles terug geplaatst. De achtergrond papiertjes komen uit verschillende bloks, op het vel zat ook de tekst. De Candy Canes uitgestanst en met een lintje erom opgeplakt. Nog wat boompjes van Joy Crafts erop en een sneeuwster van glitter foam.



Dit kaartje plaats ik weer op het blog van :Beccy's Place dag 3 met de C van Candy Cane.

Tot blogs weer,

Lieve groetjes Joke

6 opmerkingen:

  1. I had a chuckle at your comment about how your craft room is looking Joke... mine is in a shambles at the moment too! I'm in the middle of a project so I have supplies all over the place.
    You've done a wonderful job creating this festive card. I love how you've placed different elements in each section of the frame. The cookies are awesome and the trees with the snow around the bottom are especially nice.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik heb die plaatjes ook nog en met deze mal is het echt een hele leuke kaart geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Net als Caroline heb ik deze plaatjes ook nog en het komt wel erg leuk uit in deze mal.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakte een prachtige kerstkaart met de mooi gevulde vakjes Joke 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi, ik heb even terug gelezen bij de vorige posts... mooie kaartjes gemaakt
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen