http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 25 november 2023

Case yourself

 Hoi allemaal, 

Case yourself is deze keer de opdracht op het blog van Beccy's Place, maak een kaart na die eerder aan een challenge heeft meegedaan, de keuze voor mij was makkelijk, heb maar een keer meegedaan met de challenge van April 2023 met een free standing card en deze nog een keer gemaakt. Heb weer een ingekleurde digi gebruikt en deze net uitgezocht in de shop.


Dit was mijn bedrage van April 2023.



Hier ook nog even de zijkant van de kaart die ik nu gemaakt hebt.

Ook deze plaats ik vandaag op het blog van Beccy's Place

Fijne zaterdag allemaal, hier eerst boodschappen doen en een bloemetje halen voor mijn vriendin die morgen jarig is, haar kaart zien jullie eerdaags wel langskomen, zij krijgt een surprise morgen ,dat lezen jullie nog wel.

Lieve groetjes Joke

5 opmerkingen:

  1. Well done Joke, another awesome card! I love the paper and all the wonderful hearts. The line of snowflakes across the top panel is fabulous too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen