http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 2 november 2023

Kerstdagen donderdag week 44

 Goedemorgen allemaal,

Vorige week weer even langs Gonnie geweest en wat stansjes gehaald. Met een van de stansjes maakte ik dit kaartje. Het leuke plaatje komt uit een knipvel van  World of Craft.   De auto met boom is van Marianne Design, de leuke labeltjes met 25 zijn van Joy Crafts en de tekst Merry Christmas van Nellie Snellen. Wat touwtjes om het boompje en een glanzend lintje op de labeltjes, meer heeft deze mal ook niet nodig.


Op deze kerstdagen donderdag plaats ik dit kaartje weer bij: 52 weeks to Christmas

Gisteravond eindelijk aan een adventskalender voor mijn zoon begonnen, mijn dochter heeft er vorig jaar een gehad maar voor hem was het niet gelukt,  tijd dus om er nu aan te beginnen anders komt hij niet af en kijk de eerste 4.


Dank jullie wel weer voor de leuke reacties.

We krijgen een stormachtige dag en gelukkig alle boodschappen binnen, hoef er niet uit dus het plan is vanmiddag aan de knutsel.

Iedereen een fijne dag en lieve groetjes

Joke

11 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met deze mooie mal. Succes met de kalender!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kerstkaartje met deze mooie achtergrond! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas! Succes met je kalender, wat een werk! Het is er inderdaad weer om binnen te blijven en aan de knutsel te gaan.

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart maakte je met je gekregen stansje, Joke! En goed om zo op tijd aan die adventskalender te beginnen, lijkt me een heel karweitje!
    Het wordt vanmiddag echt knutselweer, helaas moet ik zo naar mijn werk.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en succes gewenst met de advent kalender.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart Joke, succes met de advent kalender maar het wordt de komende dagen heerlijk knutselweer dus dat zal best goedkomen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de leuke mal en het leuke plaatje erin verwerkt
    succes met je kalender
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt met deze mooie mal! Veel succes met de advent kalender, wat een werk zeg! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje. Ik zit ook heerlijk in mijn hobbykamertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart in rood wit.
    Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen