http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 27 november 2023

Gerjanne jarig

 Goedemorgen allemaal,

Gisteren was  Gerjanne jarig en zo te lezen heeft ze een heel gezellig weekend gehad.

Op haar blog lees ik altijd veel gezelligheid en drukte waar ook haar liefhebberij voor koken langskomt, vandaar dit kaartje voor haar gemaakt.

Het is een mal van Marianne Design en de keuken attributen komen uit verschillende sets. Jammer genoeg geen foto genomen van het label apart, zo zie je het maar half.

Gelukkig is het weer gelukt met de tablet, hij geeft aan dat mijn geheugen vol is en kan dus geen foto aanpassen, kon hem gelukkig wel naar mijn mail sturen en daar aanpassen. Voortaan maar anders foto's nemen, hij is gewoon af na 7 jaar.

Gerjanne heeft hem ontvangen en kan hem plaatsen.

Iedereen een gezellige dag,
Lieve groetjes Joke



7 opmerkingen:

  1. Ja daar issie! Hij is echt geweldig! Naast dat ik graag in mijn knutselkamer zit, sta ik ook graag in de keuken! Dus helemaal leuk. Nogmaals dank voor deze geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, zo'n toepasselijke verjaardagskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt Joke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Heel erg leuk dat schort!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart heb je voor Ger-Janne gemaakt..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje waar heel veel op te zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zo'n schort met label ennallerlei keukengerei, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen