http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 26 november 2023

X-Xmas

 

Hoi allemaal,  

We zijn alweer bij de X op de feestchallenge van Beccy's Place , heb zoiets al gemaakt maar dan kleiner, dit is een slimline en hier kon ik weer andere plaatjes en meer op kwijt, ook weer leuk in deze maat.


Een peperkoekmannetje er nu bij en wat koekjes op een rood rondje geplakt, verder nog de tekst Merry Christmas, deze is van Crealies

   

Deze gaan we plaatsen voor de X van Xmas op het blog van Beccy's Place

Zou vanavond met de kaart voor Gerjanne komen maar helaas had mijn tablet weer kuren, het is al een oudje en krijg er geen updates meer op., we ruilen het dus even om en proberen het morgen weer.

Tot gauw weer,
Lieve groetjes Joke






4 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje Joke! Hopelijk werkt de tablet morgen weer mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome card Joke, I love the wonderful mix of images and the way you've laid everything out on the patterned paper. Great design.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah wat een leukerd met zoveel moois erop!
    Hopelijk is het probleem snel gefixt want dat kun je niet gebruiken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Joke, het zijn twee heel leuke kaartjes met de X. Vooral de vakjes kaart vind ik superleuk!
    En jouw kaart hangt hier heel centraal in de woonkamer. Zo toepasslijk voor mij. ik verklap hier nog maar niets, mijn moeder vond het zo'n ontzettend leuk kaart die ze bij me vond passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen