http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 30 november 2023

Week 48

 Hoi allemaal,

Mijn winter/kerst dorp staat, wat een klus weer, mijn dochter heeft mij geholpen want alleen lukt dat niet, maar zo gezellig weer, zal morgen even een foto nemen. Vandaag mocht ik het afwerken met sneeuw en watten.

Gisteren had ik een zigzag kaart geplaatst en nu nog heel veel strookjes over, deze vanmiddag gebruikt en er zullen er nog meer volgen maar daar ga ik jullie niet mee vervelen hoor, die komen dan mooi weer in de kaartenmolen bij het Buitenhuis net als de andere kaarten, maak ze dan allemaal verschillend.



Deze gaan we vandaag weer plaatsen voor de kerstdagen donderdag bij 52 weeks to Christmas en bij nog een Z op Beccy's Place

Gezellige dag voor iedereen,

Lieve groetjes Joke

14 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kerstkaart.
    Leuk al die zig-zag strookjes. Dit ziet er feestelijk uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met al die leuke strookjes van design papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je die strookjes leuk gebruikt zo...en gelijk weer een leuke feestelijke kerstkaart.
    Gezellig dat het winter/kerstdorpje weer staat.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These cards are wonderful Joke, the zig zag strips are such an effective way to use up the paper off cuts. I love the colours you've chosen too, they're very festive.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd Joke....mooi gedaan met de kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk de kaarten met de zig zag randjes.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel toffe en kleurrijke kaart met de zigzag stroken en tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart, Joke. Kleurrijk en vrolijk met die reepjes papier en de tekst.
    Succes met het besneeuwen van je kerstdorp, ik ben benieuwd naar de foto.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg mooie kaart met de zigzag randjes.
    Fijn dat je kerstdorpje al staat. Ik ga na dit weekend er aan beginnen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Joke!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, ik houd van de traditionele kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen