http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 19 november 2023

Rocking chair

 Hoi allemaal.

Ook deze is weer net op tijd voor de feest challenge van Beccy's Place met de R van Rocking chair. Vroeger had ik ook een witte schommelstoel die stond in de babykamer was heerlijk met een van de kinderen op schoot.

Het model is van Castella op You Tube een simpel model maar oh zo leuk. De plaatjes komen van Craft Sensations en de tekst is van Crealies.





Plaats dit kaartje vanavond nog op het blog van Beccy's Place voor de letter R, morgenochtend kom ik met een nieuwe challenge op mijn blog.

Tot morgen weer,
Lieve groetjes Joke

7 opmerkingen:

  1. Zeker leuk dit model. Ik zag hem de afgelopen week al vaak voorbij komen. Ik denk dat ik het ook eens ga proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's a great card fold Joke, the different layers are fantastic. I love the images you've used to create this wonderful scene. I still have the rocking chair from when our children were small, and our youngest is now 20. Too many lovely memories to get rid of it.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie, gezellige kaart, mooi opgebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model! Heel leuk kaartje.
    Ik had vroeger op de babykamer ook een witte stoel, een rieten, geen schommelstoel. Heerlijk 's avonds de fles daar geven, koestermomentjes hihi
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart heb je met dit leuke model gemaakt.
    Ik ben er ook nog mee bezig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig!! een gezellig en knus tafereeltje.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen